Thursday 8 March 2012

Situasi 2 .. Bodoki~

Kakak : Fy .. Jom kita p makan dimsum .. Halal sana restoran *M******* ..
Saya : Ok !! :)

Sampai d kedai ..
PK : Mau beli apa ?
Kakak : Kami mau dimsum .. Apa yang sedap ? ..
PK : Tu na gambar dia ..

Saya : Wahh .. Macam sedap .. Ada kuah dia juga .. Saya mau ni (tunjuk dekat dimsum bebola ikan)
Kakak : Saya mau ini .. Yang kari .. Try seja la .. Xtau apa mau dipilih ..

Sementara menunggu .., saya dengan c kakak b'cerita2 la~~ ..

Beberapa minit kemudian c kakak bersuara ..

Kakak : Dimsum bebola ikan juga ya ..

Kami tengok2 la macam mana drg buat .. Mak aiii .. Kenapa dimsum ne kecil .. Hahaha ..

Tym mau p bayar ..
PK : Jumlah dia RM9.90 ..
Saya : Mahalnya (cakap pelan2)

C kakak pula x lagi b'pikir .. Terus jak c kakak bayar ..

Mau sampai sudah d ofis baru kami b'cakap ..
Kakak : Fy .. Kenapa mahal sampai RM9.90 ? ..
Saya : Entah .. Bukan kakak order lagi 1 ka ? ..
Kakak : Bukan .. Kakak kasi ingat yang koe pesan tadi sama drg ..
Saya : Tapi drg bagi 3 .. Mksdnya RM3.30 satu la 2 ..
Kakak : Tapi tiap satu ni isi dia 3 juga .. 
Saya dan kakak : @#$%^&*()_ ?? ..

Sampai d ofis ..
Kakak : Mari kita tengok ..
Saya : Ok ..
Kakak : Kecil jugaaaa .. Mahal lagi 2 .. Kakak tidak mau beli lagi di sana !!!!!! ..
Saya : Hahahaha .. Ni la 1st n last saya beli d sana .. Sayang jak duit .. Mahal2 x juga bkin kenyang ..

-Kesiann .. Sudah sampai ofis baru mau menyesal~~~~~ -
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA .. 

Ni la dimsum yang kami beli ..





 

1 comment:

  1. Hahahhaha..paling lah!kenangan!miahahahah!!

    ReplyDelete