Monday 19 March 2012

Debaran Kian Terasa !!

Assalamualaikum w.b.t  ~ ..
Waahhhh .. Lama sudah x  post sini ..

"Hang dok pikiaq lagi lagu tu ?"
Dok ehh .. Buat pa nak di pikiaqkan pasai tu .. Buang masa jak !! :)

Hari ne 20 Mac 2012 ..
Dubdap .. Dubdap .. Dubdap ..
Esok kuar da RESULT SPM !! ..
wAAAAAAAAAaaaaaaaa ..
Berdebar di hati ne hanya ALLAH jak yang tahu ..
Mudah2an dapat arr result yang gempak :) INSYAALLAH ..

Emm .. Saya sudah apply tawaran MedicMesir ..
So sekarang bergantung pada result SPM jak ne ..
Kalau ada rezeki .., saya akan duduk di negara orang selam 5 @ 6 tahun ..
Saya masih keliru lagi ne .. Mau ambil medic @ dentist ..
Kalau perubatan .., 6 tahun .. Pergigian pulak 5 tahun jak ..
Kos dia pun bukan alang2 ..
RM 1** 000.00 !! ..
Mahal kan .. Biasa la .. Kalau sudah namanya menimba ilmu .. Haruslah~ ..

Tolong doa2kan yang terbaik 2k saya k :) ..
Terbaik di dunia dan d akhirat :) ..
Kenapa nak sangat jadi doktor ?? ..
Sebabnya dah minat saya nak jadi doktor :P ..
Orang selalu cakap jadi doktor ne payah ..
Dok bz memanjang .. 
Peduli la ~ .. Yang penting saya dah tetapkan cita-cita nak jadi doktor ..
Kita merancang Allah yang tentukan .., bukan ?? ..
Yang penting orang tua kita berSYUKUR dengan kehadiran dan kesungguhan kita ..
X bleh la cakap berBANGGA .. Coz sifat BANGGA hanya layak untuk ALLAH jak :) ..

Panjang lebar pulak dah~ ..
Ok la .. Apa yang perlu sekarang .., tolong doakan saya dan rakan2 saya k :) ..
Jasa anda amat diHARGAI :) ..
Semoga ALLAH memberikan yang terbaik untuk kita semua ..
INSYAALLAH AMIN :) ..


BITTAUFIQ WANNAJAH INSYAALLAH .. JAID JIDDAN !! :)

No comments:

Post a Comment